Home » Nieuws » Registratiesysteem medewerker

Registratiesysteem medewerker

Dress for Success
Dress for Success is een vrijwilligersorganisatie die mensen met een uitkering of een minimuminkomen voorziet van passende kleding en advies voor een sollicitatie, vrijwilligerswerk, een stage of een presentatie als ZZP-er. Zo helpen wij mensen op weg naar economische onafhankelijkheid. Meer informatie over Dress for Success: www.dressforsuccess.nl.
Er zijn in Nederland 9 winkels waar de klanten terecht kunnen, allemaal zelfstandige stichtingen. De lokale vestigingen werken samen in Dress for Success Nederland.

Registratiesysteem
Eén van de taken van Dress for Success Nederland is het beheer van een gezamenlijk registratiesysteem. Hierin worden door de vrijwilligers in de winkels de klanten, de kleedsessies en de resultaten van de sollicitaties geregistreerd. Ook wordt vastgelegd welke organisatie –  bijv. een uitkeringsinstantie of gemeente - de klanten naar Dress for Success heeft doorverwezen.

Met behulp van het registratiesysteem worden rapportages gemaakt, onder andere voor Dress for Success Worldwide, waar alle 150 winkels in 25 landen bij zijn aangesloten. Rapportages worden ook gebruikt voor het opstellen van (jaar)verslagen, ter verantwoording van subsidies en ten behoeve van de fondsenwerving. Het systeem ondersteunt de winkels bij de bedrijfsvoering. Momenteel wordt als systeem CiviCRM gebruikt, eventuele migratie naar SuiteCRM wordt onderzocht.

Het registratiesysteem wordt sinds 4 jaar beheerd door een bestuurslid, maar deze zou daar inmiddels wel wat hulp en ondersteuning bij kunnen gebruiken. Wij zoeken daarom nu iemand die samen met hem het beheer op zich wil nemen, volgens een nader overeen te komen taakverdeling.

Tot de beheertaken behoren

  • Aansturing van het externe bureau dat het systeem beheert
  • Ontwikkelen van verbeteringen en aanpassingen op verzoek van winkels en op eigen initiatief
  • Beheer en ontwikkeling van de gebruikersinstructies (een Wordpress applicatie)
  • Overleg met winkels n.a.v. incidenten, vragen, instructiebijeenkomsten
  • Beheer en ontwikkeling van de rapportagemodule (een Excel-macro applicatie)
  • Maken van geaggregeerde rapportages t.b.v. Dress for Success Nederland
  • Bewaken van de privacy voorschriften (AVG).

De ideale kandidaat …

  • Vindt het leuk om zijn/haar kennis en kunde in te zetten voor een goed doel
  • Heeft basiskennis van CRM-systemen
  • Is thuis in Excel en Wordpress
  • Heeft een flexibele instelling
  • Denkt in oplossingen
  • Leeft zich in in de gebruiker
  • Is gemiddeld circa 4 uur per week beschikbaar.

Dress for Success heeft geen kantoor, de werkzaamheden worden uitgevoerd vanaf de eigen werkplek en soms op locatie bij een winkel. De werktijden zijn grotendeels zelf te bepalen.

Belangstelling?
Heb je belangstelling voor deze functie stuur dan voor 1 december 2020 een berichtje met een CV naar info@dressforsuccess.nl of bel met Edo Jongejan, 06 513 514 07.


«   »